Palántának..

1:13

Ma (minimum 1 hetet csúszva) elszórtam a paradicsom,illetve paprika magokat palántának.
Korai, üvegházba való kiültetésre szánom, ezért már bőven idejében vagyok a műveletnek.

A fuldai apátságban használt gyógynövény keverék főzetében áztattam, illetve ezzel locsoltam be őket. A keverék a következő gyógynövényekből áll: cickafark, macskagyökér-virágzat, pongyola pittypang, csalán, tölgyfakéreg és kamilla. Nekem pittypangom, tölgyfakérgem nem volt itthon, de a többi hozzávalóból főzött tea is jó szolgálatot tesz már évek óta.

Paradicsomok mennek egy hűvösebb ablakba,mert 15-18 fokon csíráznak , a paprika viszont a meleget szereti.
Amint nőni kezdenek,még szétültetem őket párosával.



Többek közt ez a fortély is ebben a könyvben található. Én nagyon szeretem, ajánlom azoknak, akiket érdekelnek a régi praktikák. (Szórakoztatóbb,mint sok regény:-D )

Ja,ha valaki zellert szeretne palántának nevelni, még gyorsan tegye meg, mert 3-4 hétig is eltarthat a kelése. Addig is folyamatosan locsolni kell.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts