Köszönöm

0:18



Nagyon - nagyon köszönöm Nektek, hogy ennyien megpróbáltatok segíteni.
Jelen pillanatban ott tartok,hogy a korábban Majonez által ajánlott oldalról, (ahol egyébként a blogspotos sablonok vannak háromoszloposra alakítva) kiválasztottam ennek a mostani sablonomnak a testvérét, és megadtam Zsukkának, aki olyan ügyesen ért ehhez az egészhez.
Amúgy tegnap én is azzal vacakoltam, hogy sorról sorra összehasonlítottam a két kódot és ami hiányzott azt pótoltam, ami különbözött azt javítottam. Rengeteg időbe telt, de így sem sikerült.

Ui. Az önzetlen segítségetekért szeretnélek Benneteket meglepni valami aprósággal. Akik ezidáig írtak nekem a tegnapi bejegyzésemhez, számíthatnak valami csekély kis meglepetésre.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts