A fólia

23:05

Január 25.

Szép, napos és meleg az idő. Itt az ideje, hogy Apikával újra felállítsuk a fólia alagutat. Kell 1-2 hét, hogy biztosan felmelegedjen benne a talaj, hogy elvethessem a retket, a salátát.


A fólia alagút vázát vízvezeték csőből hajlította nekem Apika. A fólia pedig átlátszó agrofólia. Ezt már több éve használjuk. Jó minőségű, nem eszi meg a nap.


Ki kellett gyomlálnom ezt a kis ágyást, mert elég egy kis meleg, és máris el kezd gazosodni.



Aztán Meliorit -ot szórtam talaj javítóként a földre és azt jól bele is keverem.




És kész!


A fűtetlen üvegházban szépen sorol a madársaláta és a tépő is előjött. Kb. 3 hete szórtam el a magokat. Még egy kicsit erősödhetnek.








Van olyan madársaláta, aki saját maga szórta magról kelt és miden védelem nélkül áttelelt.
A Meliorittól néz ki ilyen porosnak.
Kiszedtem őket és átvittem az üvegházba.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts