Baráti ölelés

22:45

Katafolt, Szömörce, Mammka és Szera és Zsukka öleltek meg barátilag. Köszönöm szépen. Annyi szeretetet kapok Tőletek, hogy egyre inkább nem osztom azt a véleményt, hogy az internet ill. a számítógép elidegeníti az embereket egymástól. Blogolásomat az index fórumoknak (babás és foltvarró) köszönhetem. Nem voltam törzs tag, de rendszeresen olvastam és mutattam, ha volt valami elkészült cuccom. Ott ért először az a felismerés, hogy "ismeretlenül is" lehet fontos a kérdésem, a problémám, vagy egy kész tárgyam. Hogy a fórumosokon kívül még ennyien idetaláltatok hozzám, ez nagy-nagy boldogság.

Ahama fordításában az 'ölelésről":
Igazából nem is jó szó rá a díj -szóljon, akinek eszébe jut jobb kifejezés- inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"



Akiket én Ölelek:
Kicsoda, Kastan, Bodza Szentpyr, Ancsanapló, Anyahajó,
Colette, Majonez


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts