Filmek

5:20


Szera kért fel erre a játékra. Szerintem ezidáig ez a legnehezebb kérdés, mert , hogy "mit olvastam tavaly?", az pusztán tények kérdése, de, hogy mi tetszik a legjobban, ez idővel mindig változik. Legalábbis nálam igen.


A legnagyobb filmélményem a "Házibuli" volt, ami korántsem tekinthető a legjobb filmnek, de akkor, fiatal kamaszként teljesen odáig voltam érte. (ki tudja már, hogy hányszor láttam?)

Még most is emlékszem arra pillanatra és arra az érzésre, amikor ez megszólalt: "filmszinházunk bemutatja a házibuli című filmet". Ez olyan, mint az első szerelem. Az esetek nagy többségében nem az IGAZIval találkozik össze akkor az ember, de az első "halálos" szerelem az felejthetetlen.

Ezért én inkább most olyan néhány film címet sorolnék fel, ami mostanában tetszik. Lehet, hogy nincsenek mélyenszántó üzeneteik, de vagy a fotózása miatt, vagy története miatt kedves nekem.

Őszintén megvallva a nagyon komoly filmeket nem szeretem, mert nem bírom a hátamon cipelni azt a "terhet". Elég ritkán nézünk TV-t, mert adás most már 7.éve nincs benne, így csak a DVD-k maradnak. Egy rosszul választott film napokra a földhöz vág. Túlságosan beleélem magam, és hosszú ideig beleül a fejembe. Na jó nem ragozom tovább, néhány kedvenc filmem:

-Távol Afrikától

- A szív hídjai

-A kis szemtanú

-1492

-Szenvedélyek viharában

-Forest Gump

és még egy pár.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts