Karácsonyi és a PIF-esek

22:39

Több, mint két hét után az összes megajándékozotthoz eljutott a csomagom, ezért most már nyugodtan megmutathatom Nektek, hogy mivel leptem meg Őket.

Solemama oldalán megtetszett egy táska, ami nekem erre a "téliesített" változatra adott ötletet.

Annyira beleszerettem, hogy mind a négy blogos társamnak ilyet készítettem. Remélem Nekik is annyira tetszik, mint nekem.



Enigma-t "húztam" a karácsonyi játékban. Az Ő táskája egy kicsit más, mint a többieké.
(fekete kord + mintás kord anyag)





Ez Bea táskája:
(fekete kord + vastagabb, szőtt anyag)




(fekete kord + mintás kord anyag)



Ez pedig Lilangé:
(fekete kord + mintás kord anyag)


Viseljétek egészséggel!

(jelen pillanatban az eredeti táskát nem találom, de keresem. Ahogy meglesz, ígérem belinkelem)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts