UJB - Apró részletek

21:00


PanyiZsuzsi többször írt már az UrbanJungleBlogger kezdeményezésről.
Nagyon tetszett már amikor először olvastam erről, de a legutóbbi bejegyzése kapcsán elkezdtem böngészni a hivatalos oldalukat, és a különböző közösségi médiás felületeiket.
Teljesen magával ragadott amit a fotókon láttam, és elkezdtem más szemmel nézni a lakásunkra.
Hogyan lehetne még több növényt elhelyezni benne. :)
Aztán úgy döntöttem, hogy én is csatlakozom ehhez a csapathoz, amit ezen az oldalon könnyűszerrel meg is lehet tenni.
Ebben a hónapban az volt a feladat, menjünk az objektívvel a növényhez közelebb... és még közelebb.


Varázslatos világ tárul az ember elé. 









Kedvenc kaktuszom pedig egyenesen bámulatba ejtő. :)
Nem a tüskéssége, hanem a szabálykövetése. :)















You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts