Paradicsomos pasta

3:35

Este Katicát elcsábítottam egy kis tésztázásra.
200 g durumlisztből és paradicsomléből paradicsomos tésztát gyúrtam.
Meg szerettem volna neki tanítani az orechiette tészta készítését, de valahogy nagyon nem állt a kezére, úgyhogy azokat végül én készítettem.



 Neki elővettem a bordázót, hátha azzal nagyobb sikert arat.
A kezébe vette, és elkezdte készíteni a cavatelliket anélkül, hogy még bármit is mutattam volna neki.
Ösztönösen benne volt a kezébe a mozdulat. :)



Megmutattam neki a mi csigatészta készítőnket, ami olyan mint az olasz bordázó, csak vékonyabb bordákkal.
A maradék tésztácskából Kati csinált néhány csigatésztát.






Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts