Tiszta wellness

6:49

Születésnapom alkalmából megleptem magam egy wellness hétvégével. :)

Szombaton én adtam, és azt is nagyon élveztem, remek hangulatú közös szappanozás volt nálunk.
Vasárnap pedig én kaptam!

Kaptam magamtól egy ti(é)szta wellness programot.



Engem ez kapcsol ki..., ha mehetek és tanulhatok valami újat!
Ha mehetek, és láthatok valami újat..., új emberek, új ingerek, új élmények.

Teljesen feltöltődve jöttem haza, és alig várom, hogy kibontsam a tésztázáson ajándékba kapott durumlisztet, és nekiálljak tésztázni. :)

(Nálam csak telefon volt, úgyhogy a képeim olyanok amilyenek, de készültek profi fényképek, amiket én is kíváncsian várok.)

Ajándékcsomag: durumlisz, és egy tésztaformázó eszköz egy kis vászonzsákban.

és a nevem :)


 orecchiette tészta (fülecske)

pici tészta

cavatelli tészta


"Pici" házi pesztóval, orecchiette paradicsommártással és cavatelli foghagymával és olivaolajjal.

Ebéddel zártuk a programot, ami nagyon - nagyon jólesett!

Köszönöm Petrának, és a Csipet Kiadónak ezt a remek lehetőséget és azt a profizmust, ahogyan az egész meg volt szervezve.






Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts