Bodzás gyapjú, avagy fonni tanult egy cica

2:24

Tavaly különböző időpontokban gyűjtött bodzabogyókkal, és különböző módon előkészített gyapjúkat festettem.
Az eredmény természetesen teljesen különböző lett.

A kezeletlen gyapjú szürke lett, a timsóval pácoltak pedig kékek.


Egyik este felfontam ezeket a gyapjúkat.


Először összekártoltam a különböző színeket






A melíros gyapjút szépen ráengedtem az orsóra




Cicánk végig követte az eseményeket. 
Tuti este jelentést ír ebből is, mert szinte megmagyarázhatatlan módon érdeklődik minden tevékenységünk iránt.





Végül közelebbről is szemügyre vette a folyamatot.


A végeredmény.
(Navajozott fonal. 
Én nagyon szeretem ezt a "cérnázási" módszert. )




Fotókért köszönet Panninak.



Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts