Valami új

5:39

Ha bárki azt mondja, hogy nem vagyok normális, akkor én vagyok az első, aki teljes mértékben egyetért vele.
Aki kezdetektől fogva olvas engem, tudja, hogy állandó visszatérő probléma nálam a tematikusság.
Rendre hoztam létre a különböző témájú blogokat, volt főzős, kertes, gyerek varrótanfolyamos, amiket azóta megszüntettem, mert rájöttem, hogy azok mégiscsak futhatnak a KatBo alatt, hisz mind én rólam szól.

De külön vezetem a webdesign oldalamat, a szappandesszertjeim oldalát, valamint az esküvői vonalat is, és a Piel & Pelle-nek is külön oldalt hoztam létre, de ez érthető is, hiszen ez már nem csak rólam szól.

Egy ideje már foglalkoztat, hogy új lapot kellene nyitnom, hiszen megint van valami új az életemben, ami megint nem csak rólam szól, valaki mással hozok létre közösen dolgokat.

Pár éve létrehoztam a facebookon egy oldalt, aminek a címe "a mi helyünk" volt. Nem nagyon foglalkoztam vele, csak úgy lógott a levegőben. Hirtelen felindulásból készítettem, nem is szóltam róla senkinek.

Ezt a régi, eddig levegőben logó oldalt összekötöttem egy új bloggal, mert annyira feszített a létrehozásának vágya, hogy nem tudtam nem megcsinálni.
(Írtam a riportban is, hogy nyughatatlan természet vagyok, ami nekem is elég fárasztó, elhihetitek.)

Tehát az új oldal, ahol a lakásfelújítás, és házátalakítás körüli történéseket, némi kézműves áthallással (mégsem bújhatok ki a bőrőmből), valamint az engem inspiráló ilyen irányú képeket gyűjtöm majd, a Privát Provence - a mi helyünk néven fut.

A Katbo-n továbbra is mindent vezetek majd, de valamivel vázlatosabban.
Az új oldalon lesznek a részletesebb írások.

http://privatprovence.blogspot.hu



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts