Fesztiválos spirál krumpli

2:18


A hétvégén Balatonkenesén Katica teljesen meg volt őrülve ezekért a spirál krumplikért.
450 ft-ért adtak egy ilyen krumplit.
Ennyi pénzt én nem akarok adni egy darab sültkrumpliért.
Itthon megcsináltam neki. 1 db kb 110 g-os krumplit adtak 450 Ft-ért, tehát ebben az esetben a krumpli kilója kb 3800 - 4500 Ft
Én nagyon jól tudom, hogy ezt így nem lehet számolni, mert a helypénz, a "rezsi" stb, na de akkor is. 

Persze ezt nem sokan gondolták így, mint én, mert kígyózott a sor a stand előtt.
Nagyon örülök, hogy a büfésnek jól ment, mert komolyan nem sajnálom senkitől, de mi inkább itthon "fesztiváloztunk".


Lehet kapni ehhez speciális vágót is, de én késsel vágtam fel.
Átdugtam a krumplin a saslikpálcát, és késsel óvatosan, igyekezve minél vékonyabban, spirál alakban felvágtam Aztán mehet a forró olajba. 
Miután kisült sóztuk. (kedvetek szerint tovább fűszerezhető)


Olyan finom lett, hogy az első próba után nem győztük sütni.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts