Rusztikus szappanok

14:30


Ma egész délután fotóztam a szappanokat. 
Leltárba vettem mindet, lassan fel is töltöm majd őket ide. (talán már holnap sikerül)
A mai nap egyértelmű győztese ez a szappancsokor.
Ahogy kikészítettem őket az asztalra a fotózáshoz, beugrott a nemrég a Pinteresten látott fotó, ami nagyon tetszett nekem.

Nem kellett hozzá más, mint egy rusztikus kender spárga,



és egy bádog lavórka. Már meg is született az óhajtott hangulat.




Úgy döntöttem, hogy egyben szeretném eladni a 9 darab kecsketejes szappant egy olyan embernek, akinek fontos, hogy a fürdőszobájában a dekorációs elemeknek funkciója is legyen.
( A bádog lavórkát nem tudom hozzá adni. :) )


A 9 darab szappan ára: 3500 ft. (Valamivel több, mint fél kiló szappanért, ez igen kedvezményes ár.)
Akit érdekel, az írjon a katbo25@gmail.com email címemre.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts