Házicsoki

11:23

Bugacról vásárfiaként házicsokit hoztam az otthoniaknak.
A család egyik legédesszájúbb tagja (apukám) elől viszont orvul felették a többiek.

Már csak az Ő kedvéért is ki kellett próbálnom itthon a házicsoki készítését.


Sokat kutattam a neten, aztán e mellett a recept mellett döntöttem. (hasraütés szerűen)
(kicsit átalakítottam)

recept: 

250 g cukor
0,5 dl víz
30 g kakaópor
80 g vaj
175 g tejpor

A cukorból és a vízből szirupot főzünk, majd beleöntjük a kakaóport. Csomómentesre keverjük, majd beletesszük a vajat. Miután felolvadt lezárjuk, csomómentesre elkeverjük benne a tejport.

A masszát szilikon formába, vagy sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük, és hűtőben lehűtjük.

Én diós:



és asztalt cseresznyés csokit készítettem.


Mindenkinek kikerekedett a szeme, mikor megkóstolta, annyira finom krémes.
Legközelebb elkészítem az eredeti recept alapján is, mert ez szobahőmérsékleten eléggé visszapuhult.


Ha van Nektek is jól bevált receptetek szívesen kipróbálnám azt is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts