Karácsonyi varrogatás folytatása

23:36




Ikeás polár takaróból, és a konyhai textil maradékából varrogattam még egy kicsit ami a nappaliban talált magának végül helyet. 
A "Tildás" fenyő motívumot vettem ismét alapul, csak kicsit felnagyítottam.
Ezt applikáltam a polár anyagra, amit kicsit meg is hímezgettem, de hiányzott még nekem róla valami.


Jó lenne kicsit, de csak tényleg egy kicsit meggyöngyözni, de semmi használhatót nem találtam itthon.
Viszont a Pepco megérezte a gondolataimat, és másnap az egyik polcán ez várt engem.


Elvileg eladásra szántam, de végül megtartottam magunknak, hiszen nekünk is szükségünk van téli hangulatú párnákra, nemigaz? :)



És a leeső maradékból varrtam egy újabb fácskát.









Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts