2015-ös év Karácsonya képekben

5:52


A fát reggel még az angyal hozza, amit mindig apa vesz észre, és hoz be a lakásba. 
(Hiába nem lakunk már együtt, ez azóta is így van. Valami dolga mindig akad 24-én reggel, ami miatt át kell jönnie hozzánk, és meglátja a fát a ajtónak támasztva. Persze akkor már be is faragja a talpba, és felhozza a lakásba.) :)


A fát viszont már a gyerekek díszítik.



A csúcsdísz felrakása szigorúan Katica és apa feladata. Ekkor már nem égnek a fán a fények, amik csak este gyulladnak fel, mikor megszólal a csengő.



Mi mindig "húzunk" itthon is, úgy mint a suliban szokás. 
Nagyon izgalmas, és szerintem nagyon különlegessé teszi az estét. 
Ezek az ajándékok általában  saját készítésűek szoktak lenni.

Az idén Zsófi vezetésével játszottunk is egy kicsit, amit az utolsó Angol órán játszottak Ők is. (Angol szokás szerint, egy körbeállós, jókívánságos játék. Aki ismeri az eredetit, örülnék, ha kommentben megírná a nevét.)



A cicus is kapott ajándékot, de az nem érdekelte annyira, mint a csomagolópapír. Belebújt, és onnan nézte a történéseket. :)

Az ajándékbontás után átmegyünk az anyuékhoz, ahol folytatódik sz ünneplés. Mindig van műsor, és itt  ülünk a karácsonyi ünnepi asztalhoz.


A műsort mindig Panni és Katica adja. Az idén furulyaszóval kísért éneklés volt.


Zenélésből nem volt hiány:



Miután kiörömködtünk magunkat, mindenki hazamegy.
Mi a lányokkal éjfélkor átsétálunk a közeli templomba az éjféli misére,
és ezzel zárjuk a Szent Estét!

És akkor mielőtt nagyon elérzékenyülnék, egy kicsit gyorsan büszkélkedek a kapott ajándékaimmal.

Panni festette fa gömb:


Zsófi varrta rénszarvas.


De az idén készült még annyi minden kézműves ajándék, hogy szerintem egy bejegyzést majd szentelek nekik.





 Nekem sem gyerekkoromban, sem felnőttként nem kellett megélnem azt a karácsonyi őrületet, amiről olyan sokan beszámolnak.
Most, hogy megváltozott az életünk, még fontosabbnak tartom, hogy a gyerekeknek is felejthetetlen, meghitt karácsonyaik legyenek.
Nagyon hálás vagyok az életem összes szereplőjének, hogy ebben segítenek nekem.
Részünkről kicsi lemondásokkal is jár, de a gyerekek öröme kárpótol mindenért.

Hálás vagyok mindenért a családom minden tagjának (nagyoknak és kicsiknek), az életem új szereplőinek, és mindenekfelett a
 JóIstennek!

BOLDOG KARÁCSONYT kívánok mindenkinek!!!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts