Szaloncukor

23:58

Idén készítettem életemben először szaloncukrot, és mivel olyan nagy volt a sikere, biztosan csinálok még!


Most az én diós szaloncukrom receptjét írom le nektek.
Az eredetit egy újságban találtam, de én módosítottam rajta egy kicsit, mert sajnos én ilyen vagyok.
Nehezemre esik követni az eredeti receptet.
Ha lehet, valami kicsit módosítok rajta, mert én akkor érzem a sajátomnak.

Viszont már annyit változtam az elmúlt évekhez képest, hogyha beválik a módosított recept, akkor azt már felírom, hogy meglegyen. :)




A hozzávalókat összekeverjük, és hozzáadjuk az olvasztott vajat.
Az egész mehet be a hűtőbe, vagy ki a hidegre.

Miután a vaj visszakeményedett, két kezünkkel szaloncukor formákat "gyurmázunk" belőle.


Ezt is kitesszük még a hidegre egy kicsit, míg felolvasztjuk az étcsokit a bevonáshoz.
(Én tasakos tortabevonót használtam. :) )
Egyesével szépen belemártjuk a csokoládéba a kis "cukrokat".


Majd szépen becsomagolgatjuk a készre dermedt szaloncukrokat.


Nagyon egyszerű, nagyon finom.
PRÓBÁLJÁTOK KI!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts