Hagyományosan

12:44

Lakásvásár Zelnicénél!
Immár a második. A két évvel ezelőtti is nagyon - nagyon remekül sikerült, de én szerintem az idén még jobban éreztem magam!

Rengeteg kedves ember érkezett, én nem is tudom, hogy hogyan fért el ennyi pozitív energia a lakásban. Biztos, hogy a ház ügyes lakói is sorban álltak az ajtó előtt, hogy töltekezzenek a lakásból kiszűrődő pozitív energiából.

A mi csapatunk is nagyszerű volt:

Ekrea fogadta az érkezőket, gyönyörű selyemsáljaival.




Az étkezőben kapott helyet Colette, aki hozta a Hangulatbonbonjait,
(Colette fotózott, ezért róla nem készült életkép :( )


és KeDo horgolt és rajzolt ékszereivel.




A nappaliba rajtam keresztül lehetett bejutni, most csak szappandesszerteket vittem. :)







Itt várta az érdeklődőket Kékmadár is csodás kerámiáival,




Bucilla gyönyörűséges festett fonalaival,





Zazalea nagyon komoly táskáival,




és Móró Barbara hihetetlen üvegékszereivel.



Hokata sajnos lebetegedett, de egy rögtönzött falat készítettünk neki.



Zelnice nagyon jó montázsokkal csalogatta a népet a lakásvásárra, ezeket is beillesztem ide, mert nekem nagyon tetszenek.














Rajtunk és a termékeinken kívűl még eszméletlen finom sütemények és teák várták a hozzánk betérőket.

Remélem jövőre azok is ellátogatnak majd hozzánk, akik az idén lemaradtak erről az igazán különleges hangulatú eseményről.

MINDEZÉRT A SOK JÓÉRT NAGY - NAGY KÖSZÖNET TIMINEK (ZELNICE) ÉS A CSALÁDJÁNAK!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts