Csomagoljunk

5:05

Egy ötlet az ajándékba szánt kekszek csomagolásához.



Én tele vagyok kiürült műanyag vödrökkel.
A szappanok készítéséhez használt olajak ilyen dobozokban vannak, illetve a tejfölt is sokszor ilyen vödörben veszem.
Sajnálom őket kidobni, mert tárolónak nagyon jók, bár akkor még jobb lenne, ha négyzetalakúak lennének, és nem műanyagból, hanem mondjuk fémből lennének. :)

De ha már itt van ez a sok műanyag doboz, gondoltam kicsit újrahasznosítom, és új életet kapnak ajándék csomagoló tárgyként.

Lefestettem fehérre. (Az egyiket OBI-s 2in1 zománcfestékkel, a másikat Annie Sloan festékkel.)



Stencileztem,




 és a tetejét lefestettem táblafestékkel.


Természetesen abszolult továbbgondolható a díszítés, nekem most ennyire volt időm.


És már mehet is bele a keksz.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts