Vasárnap délutáni helyett,

14:53

szombat délutáni varrásról írok most egy szösszenetnyi beszámolót.
Nagyon lelkes "tanítványaim" vannak, akik által én is nagyon sokat tanulok. : )
Ma is egy olyan szatyor ötletével állt elő az egyik "kis nebulom", amilyet még én sem készítettem.


A telefonjára lementett fénykép alapján találtuk ki a méretet, és a varrás menetét.

Szerintem nagyon jól sikerült, és nagyon jó látnom a határozott fejlődést a varrása terén, pedig még csak ma ült negyedik alkalommal a gép mellé.


Nem gomb, nem cipzár, és nem is tépőzár segítségével záródik a szatyor, hanem egy belső összehúzható béléssel.



Szerintem ezt holnap én is megvarrom, mert nagyon tetszik! :)

ui: A kézi varrás megszerettetése viszont még mindig feladatom, mert a kifordításhoz hagyott nyílásokat azért kézzel dukál bevarrni. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts