"Luca napi" vásár

0:59

Már csak én hívom "Luca napi" vásárnak, mert eddig minden évben Luca napján rendezett az iskola egy vásárt, amin a gyerekek saját maguk által készített tárgyakat árulhatták. Nagyon színvonalas kis vásár volt, az asztalok zsűrizésre kerültek. A giccsnek nem sok keresni valója volt itt. Részt vettek a vásáron hivatásos kézművesek is, úgyhogy az ajándék vásárlás szempontjából remek hely volt. Az ebédlőben működött a büfé, ott házi sütemények, szendvicsek és üdítő vásárlásával növelhettük az osztálypénzt.
Na idén ez megváltozott és csak egy kézműves délutánná vált, (ami korábban is volt, mert ott készültek a vásári portékák).Táncházzal zárták a délután. (ez persze nagyon jó ) Szerintem szerencsétlen döntés volt, de úgy hallottam, hogy ezt a vezetőség is belátta és jövőre újra vásári forgatagot terveznek.
Ezt a hiányt pótolván, Zsófiék osztálya "karácsonyi vásárt" rendez péntek délután. Pásztorjátékkal kezdődik, és utána kis asztalokon árulunk majd. Gyerekekkel otthon lehet készülni egy kis vásárfiával és lehet felnőtt alkotásokat is vinni. Ide viszem én a "varrományaimat"(neszesszer, sálak, táskák, apróságok stb.)
Zsófival a hétvégén ezeket készítettük:

Karácsonyfa díszek, levegőn száradó fehér gyurma, akril festékkel kifestve. Már csak az arany szálat kell rákötni.

Ezek a kedvenceim:




A maradékból gombok lettek:(itt azért már érezhetően fogyott a lendületünk)



Képeslapokat is készítettünk. Én kivágtam és megírtam, utána adtam Zsófinak egy csomó anyagot és rábíztam, hogy mit csinál vele.
Ilyenek lettek:


Remélem péntekre meggyógyulunk, mert jelen pillanatban Pannit leszámítva mindenki tök beteg.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts