Hógolyó

12:23

Hógolyót dobott nekem Csilla és Mammka.


Hópelyhek:


Horoszkópod: Halak, igen fázós vagyok (hidegvérű lévén)


Egyéb események, amikor születtél:kommunizmus áldozatainak emléknapja


Ha nyernél a lottón: nem szeretnék sok pénzt nyerni, ezért nem is lottózom


Rossz szokás,de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: túl korán ítélkezem.


Ha web-böngésző: google


Ha koffein: fözött kávé, kevés tejjel és mézzel és KISKANÁLLAL


Színeid ruhában: barna, fekete, fehér. (és egy kis ez - egy kis az)


Most mi van rajtad: kord nadrág (barna) szürke pamut felső, rajta egy fehér rövidujjú és egy új barna vastag kapucnis kötött kardigán, amit apika 320Ft-ért vett egy jól bevált textílkutatóban.


Ha háziállat: bodri kutya (fekete puli) és egy cica, aki a Zsófié volt, nyáron sajnos elpusztult, de nagyon várjuk vissza, halak, teki,


Amit soha nem választanál háziállatnak: csúszó-mászók, rágcsálók,


Amit legjobban szeretsz magadban: hát megtanultam magam elfogadni olyannak, amilyen vagyok. Sokáig hihetetlen csúfnak és nagydarabnak tartottam magamat. (178 cm)


Ha már valamit választani kellene, akkor azt "szeretem" magamban, hogy soha nem unatkozom, és nincs arra szükségem, hogy szórakoztassanak.


Tíz év múlva ilyenkor hol látod magadat?: 10 év??? Te Jó Ég, azt sem tudom, hogy mi lesz jövőre. Ez már nem az a világ, amikor az ember 10 évre tervezhet. Lehet, hogy addigra nagymama leszek. Sok unokát szeretnék.


Legutóbbi nagyon jó élményed: dec.5.-én Panniék az osztállyal múzeumban voltak. Itthon a vacsoránál mesélte, hogy a múzeumban kapott mikulás csokit odaadta a múzeum tövében üldögélő hontalannak. Kérdeztem, hogy kinek az ötlete volt, talán a tanítónénié? Panni: Nem, csak én szaladtam oda hozzá és adtam oda a csokit) Ilyenkor olyan melegség tölt el, hogy van értelme annak, amit sokszor falra hányt borsónak gondolok.


Akinek én dobom: Ahama, Kicsoda, Kastan, Kdatta, Arci

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts