A mi Adventi "koszorúnk"

1:04







Gyönyörűbbnél gyönyörűbb koszorúkat láthatunk különböző blogokon.

Évekkel ezelőtt, amikor Adventi koszorúkat készítettem megrendelésre (sokat), éreztem ugyanezt az érzést, mint az idén. A lehető legegyszerűbbet szeretném itthon látni. Akkor csak négy mécsestartót raktam egy tányérra.

Az idén is ez az érzés kerített hatalmába. Kastan ötlete nagyon tetszett, csak almák, fehér gyertya, borostyán. Meg is csináltam, de hát az alma sajna nem szerette a "lékelést" és pár napon belül elég méltatlanul nézett ki.

Akkor vettem elő ezt a mécsestartót, amibe még az őszi szünetben szerettem bele. Annyira olcsó volt, hogy úgy éreztem nem hagyhatom ott, majd jó lesz valamire, valakinek. Hát nekünk lett jó! Annyira egyszerű, "átlátható" semmi flikk, semmi flakk. A Zuram megjegyezte, hogy "helyes ez a kis mécsestartó, de hol a koszorú"? Aztán felvilágosítottam.

Végül is mindenkinek tetszik. Sötét szobában a falhoz közel rakva, nagyon szép árnyjáték is egyben.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts