Szövött párna

12:17


Október közepén festettem magamnak egy rövid átmenetes vastagabb,  kétágú fonalat. A festéshez mindössze egy színt használtam, a grafitszürkét.

Ahogy a fonal megszáradt, el is kezdtem vele dolgozni.
Az óriás karmantyúmat szerettem volna kipróbálni, ami szintén friss szerzeményem, erről mutattam is képet akkor a facebookon.
Ment is a találgatás, hogy vajon mi is lesz a végeredmény.


Akkor nem árultam el, hogy mit is gondoltam ki ebből a fonalból, de ez a bejegyzés lerántja a leplet a titokról. :)
Ma délelőtt le tudtam szőni az utolsó sorokat.





És tadamm, elkezdtem leszedni...


Nem tudtam mindenhol tartani az egyenletes szálfeszességet, ezért friss állapotában kicsit befelé tart a szövet,


de miután kitömtem, és az összevarrást eldolgoztam, ez az egyenletlenség szerencsére teljesen eltűnt.
Kitömtem, mert PÁRNA lett a végeredmény.:)


 Méghozzá ilyen gyönyörűséges. A rövid átmenetek apró pöttyöket eredményeztek a szöveten, ami nekem nagyon tetszik. Nem tudtam, hogy milyen mintát fog adni majd ez a festés, nagyon nagy kíváncsisággal álltam neki a munkának.
Ez a minta már magában is nagyon tetszik, de egyszercsak megéreztem, hogy a párna egy egyszínű csíkért kiált, úgyhogy húztam bele néhány sor egyszínű natúr fonalat is.


Mivel a karmantyún csak körbe-körbe kell szőni, nem kell "nyüstölni", nincs irányváltás, ezért más képet ad a végeredmény, mintha normál szövőkereten szövöm irányváltásokkal. 

Legközelebbi munkám ilyen lesz, vagyis szövőkereten, irányváltásokkal  készítem majd el, mert szeretném, ha látnátok, hogy milyen máshogy fest ugyanazon festési technikával készült fonal különböző módon megszőve.



Ha tetszett a bejegyzésem, és hasznosnak találtad, kérlek oszd meg az ismerőseid között, hagy jusson el minél több emberhez. :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia Réka! Ilyen eszközt hol lehet beszerezni? És van valami leírás, hogy hogy kell csinálni? Szerinted kezdőként mennyire egyszerű megtanulni? (Bocs a sok kérdésért :-))

    (Plusz egy nem ideillő kérdés: van valami anyagod arról, hogy mit lehet csinálni maradék szappanokkal? Nem találtam róla posztot. Valami olyan megoldás érdekelne, hogy összeolvasztom az egészet és újra öntöm, csak nem tudom, hogy lehet-e ilyet, vagy mire kell figyelni).

    VálaszTörlés
  2. Ildikó voltam, bocsánat ;-)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Popular Posts