Egyedi, színes horgolótűk

3:03

Az üzletekben kapható horgolótűk azon túl, hogy általában nagyon kényelmetlenek, bökik az ember tenyerét, szerintem elég unalmasak is.
Van a csupasz horgolótű, amivel egyszerűen lehetetlen kézimunkázni.
Van olyan, aminek van némi "ruhája", ami vagy olyan kemény, hogy szinte nem javít semmit a kényelmi szempontokon, vagy léteznek ergonómiailag kialakított horgolótűk is, amik valljuk be nagyon unalmas külsejűek.

Ezeken a tényezőkön akartam én változtatni, és elkezdtem a horgolótűket teljesen egyedi, kézzel készült termékekké átalakítani.

Selymes tapintású, igazán kézreálló horgolótűket készítettem, amik tapintásukból kifolyólag még több horgolásra sarkallják az embert.
Két közkevelt méretben készítem a tűket, 3-as, és 4-es méretben.

A teljes kínálatot megtalálod a webáruházban.


Ha vásárolni szeretnél, kattints ide » KATT




Ha tetszett a bejegyzésem, és hasznosnak találtad, kérlek oszd meg az ismerőseid között, hagy jusson el minél több emberhez. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts