Az Ország Tortája - 2016 (szappanból)

11:59


AZ ŐRSÉG ZÖLD ARANYA!
Hihetetlen szimpatikus cukrász, hihetetlen érdekes és különleges tortája nyerte az 2016-os Ország Tortája díjat.
Tudtam, hogy az idei Nagy Befőzésre én is el fogom készíteni ezt a tortát szappanból,  abból az anyagból, amiből én a leglátványosabb "desszertjeimet" szoktam készíteni.

Még felvágás előtt
A felvágás a legizgalmasabb rész. Vajon tényleg olyan lesz-e belülről, mint ahogyan én azt elképzeltem? Sikerült-e egyenletesen eloszlatnom a szappanmasszát? Változott-e a szappan színe? Megfelelően végbe ment-e a szappanosodás? stb.


Meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Szépen futnak egymáshoz képest a színes "krémek".
Sikerült az eredeti torta színeihez nagyon hasonló színeket elérnem a színesített szappanmasszával.
Igyekeztem teljesen élethűen elkészíteni a szappantortát.




A Szó testvérekkel Borbás Marcsi is készített műsort, amit ITT nézhettek meg.

Tehát az én Országtortám Nagykörűben, a Nagy Befőzésen lesz majd kapható, de kérésre viszek magammal a Kacskaringó fesztiválra is, ha emailben (katboreka@gmail.com) jelzitek nekem, hogy szeretnétek egy - egy szeletet.

Egy szelet szappantorta kb 160 - 170 g = 1200 Ft

Ha tetszett a bejegyzésem, és hasznosnak találtad, kérlek oszd meg az ismerőseid között, hagy jusson el minél több emberhez. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts