Feketeribizlis festés

10:07

Feketeribizliből készítettem szörpöt, ami hihetetlen egészséges, és még remek festőnövény is.
fekete_ribizli_vitaminsziget_com
A szörp készítése után visszamaradt héj és mag darabkákat felfőztem, és ebből kaptam egy nagyon intenzív színű festőlevet.
Új páclé összeállításával kísérletezem, szemmel látható a különbség.
feketerib0
Nagyon érdekes, hogy géznél mennyire nagy különbséget mutat a pácolt és a pácolatlan anyag. Amikror az anyag a festőlében van, akkor gyönyörű burgundi vörös, amikor elkezdem kimosni belőle a festőlevet, akkor a pácolatlan kékes-lilára változik, a pácolt pedig rózsaszínesre:feketerib

A gyapjúnál már nem ennyire szembetűnő az eltérés:
Szinte alig észrevehető, de azért látszik.
feketerib1
A gyapjú és a pamut fonalat csak pácolva festettem.
IMG_0962
A géznél is és a szalaggyapjúnál timsós és egy magam által összeállított páclevet használtam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts