Pókfonál - szerelem

6:42

Itt van, amire hónapok óta várok.
Megjártam a mélységeket, nagyon kerestem valamit, aztán elengedtem.
Majd jön az a mindent felforgató érzés!
Ami nem hagy aludni, amitől hevesebben ver a szívem, és minden gondolatomat lefoglalja.
És tegnap megérkezett!

Ez nálam teljesen olyan, mint a klasszikus értelemben vett szerelem.
Az alkotás iránt érzett szerelem.

A fonalaim, és a bennük rejlő rengeteg lehetőség.

Tegnap éjszaka fejlesztgettem, ma készre készítettem egy darabot.

Hajszálvékony lenfonál és antik moher szál adja a lánc alapját.
Hegyikristály golyót fűztem rá, hogy belső szilárdságomat segítsen megőrizni. :)



Tudom, hogy még rengeteget fogok rajta variálni, de ezért a lenes hálóért most teljesen odáig vagyok.







Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts