Bodzás cukor

5:44

Egy újabb ízesített cukrot készítettem ma délután.
Ha lehet levendulás cukrot, orgonavirágos cukrot készíteni, akkor miért ne lehetne bodzásat is?
(Az organavirágoshoz jegyzem meg, hogy olvastam valamelyik oldalon, hogy az orgonából készült szörpök, cukrok keserűek lesznek. Én itt és most mondom, hogy nekem még SOSEM volt keserű az orgonás cukrom, sőt ... Finom gyümölcsös íze van a fehér és a lila virágból készült cukromnak is. Szörpöt pedig még nem készítettem, tehát arról nem nyilatkozom.)

A bodzás is úgy készül, hogy először leszárítom a virágokat.
Én elektromos aszalót használok, mert így készen van 1-2 óra alatt (bár az is lehet, hogy még annyi sem kell neki), és tuti nem lesz a levegőn száradás közben poros, nem szállnak rá a legyek, illetve egyéb bogarak.

Tehát a megszáradt virágokat lemorzsolom a szárukról,



összekeverem a kristálycukorral és elektromos aprítóval összetöröm az egészet.

Mehet is az üvegbe.




Nagyon finom, és még egészséges is. :)



Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts