Hétvége Nagykörűben!

1:59

Szakítottam magamnak néhány napot, és végre le tudtam menni Nagykörűbe. :)
Micsoda szerencse, hogy pont ezen a hétvégén volt a Fényúsztatás és a Körei Piac is.


























A Piacon kívül a ház körül is foglalatoskodtam kicsit.
Kigazoltam a téglateraszt, erről nincs fotó :)
Kivakartam 4 nagy ablakot a sár és a mész fogságából.


Gyönyörű lett. (65 cm-es a fal, ami nagyon impozáns ablakpárkányt ad.)

-Elültettünk néhány paradicsompalántát. (erről sincs fotó)
Permakúltúrás kertészkedést próbálunk csinálni, ami mindkettőnknek nagyon tetszik. Tudom, én a gazolás, és a fedetlen talaj híve voltam, ami a veteményest illeti, de azt is tudom, hogy a talajnak nagyon jót tesz a takarás. (ezért nem értem, hogy miért kell mániákusan ősszel összegyűjteni a lehullott faleveleket, és viszik el zsákszámra a "kukások")
Nem hiszem, hogy a természet rosszabbul tudná a dolgát, mint mi emberek.
A talajtakarás áldásos hatását most a saját szememmel is megtapasztalhattam.

-Gyűjtöttem kint a gyepen kamillát és bodzavirágot.



Egyik kedvenc képem a gyepről.
4 közül a legkíváncsibb... :)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts