Raklapos

2:56

Nagyon tetszenek a raklapos megoldások, de ezt már többször is megírtam.

Mi csak addig jutottunk, hogy az amúgy penészedő sarkot ezzel a megoldással szüntettük meg. Vagyis a sarok megmaradt, de a penész eltűnt. 


Kb másfél éve, mikor új szoba kialakításába kezdtünk, amiről akkor írtam is, feltáródott egy penészes sarok, ahol korábban egy kanapé állt, ami teljesen lezárta a sarok szellőzését. Mikor ez a probléma "napvilágra került" valamilyen megoldást kerestünk arra, hogy az új "hálószobában ezt hogyan lehetne kiküszöbölni, hisz penészes helyen tilos aludni.
Én felvetettem a raklapot, mint megoldást. Nekem régóta tetszik, és most a feltételek is adottak hozzá.
Így lett az ágy mellett végig egy faklap polc, ami tárolónak sem utolsó.
A penészedés pedig teljesen eltűnt.


Ma két raklapos bejegyzést is láttam a neten, amiből néhányat ide válogattam.
Az eredeti bejegyzések linkjét az én írásom végén találjátok.











források:
http://anapfenyillata.cafeblog.hu/2015/05/13/30-szuper-kerti-otlet-raklapokbol/

http://onlinetakarek.blog.hu/2015/05/23/20_erdekes_raklap_dizajn_az_otthonodba_kertedbe

Pinterest albumom:

Kövesd Szentimrey Valentovics Raklap nevű tábláját a Pinteresten.

Ha tetszett a bejegyzésem, és úgy gondolod, hogy ismerőseidnek is hasznára válhat, kérlek oszt meg a facebookon.
Köszönöm

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts