Anyák napi büszkedelem

0:23

Arra kérlek Titeket, hogy tényleg csak az olvassa el ezt az írásomat, akit nem idegesít fel egy büszke édesanya ömlengése.

A gyereked csapata a meccs elején nem a csapat nevét kiáltja, hanem azt, hogy Boldog Anyák napját, és még meg is nyerik a meccset, már önmagában nagyon szívmelengető. (könnyeket csal az ember szemébe) (köszönet mindenért az edzőnek)



(29 - es a Zsófi)

A saját készítésű, idézetekkel ellátott teafilterek,


saját készítésű teafilterek
idézetek
és igen... a bögre már csak hab a tortán!




De akinek több gyermeke van, az hatványozottan részesül a jóból is.

A legnagyobb reggel Erdélyből ébreszt telefonon, mert nem felejtette el. :)



A legkisebb meg kellő felvezetéssel: ,,... anya én nem vagyok egy nagy "kereszthímzős", nekem ez nem megy. A többiek már régen készen voltak, én meg csak fejtettem vissza a fehéret, mert belegabalyodtam. Visszafejteni is nagyon nehéz ám ezt...,



ezért gondoltam inkább ezt az ujjbábot adom neked, amit a nemez szakkörön készítettünk..." :)


De azért délután még pikk-pakk sütött egy anyák napi sajttortát, ami szerintem finomabb volt, mint bármely cukrászdai.






És mit csinál az ember este, mikor lefekszik?
Végiggondolja a napját, és az ilyen napokon hálát ad a JóIstennek azokért a nehéz napokért is, mert azok nélkül ezek sem lennének. :)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts