Tisztítószerem

10:09

Készítettem magamnak egy általános tisztítószert. Mindenre használom, nagyon szeretem.



Tegnap kifestettük a konyhát, semmi különös, piszkos fehérből, tiszta fehérré változott. A tisztítószerem kemény vizsga elé lett állítva. Olyan felületeket tisztítottam meg vele szinte játszi könnyedséggel, amihez  korábban komoly zsíroldókat vettem volna. A szép még a történetben, hogy annak ellenére, hogy makacs zsíros lerakódásokat tudtam vele eltüntetni, a kezemet sem szedte széjjel. (Igaz a nap végén saját krémemmel kentem be, aminek az alapja a shea vaj nevű csodaszer.)

Hamarosan találkozhatunk egy lakásvásárban (részletekkel kicsit később jövök), oda viszek majd magammal a szappanok és a krémek mellé ilyen tisztitószert is. : )

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts