Méregtelenedve...

3:01



Miután megírtam a terápiás bejegyzésemet (mert már többször bizonyította a "napló írás" számomra nyugtató hatását), teljesen lenyugodva, merőben másként szemléltem az eseményt.
Egyszerűn a szükségszerű feladat elvégzését láttam a szétszóródott fürdősó összetakarításában.
Megelőlegeztem azt a bizalmat, aztán amit meg is kaptam Tőletek a hozzászólásokban, miszerint vegyesen visszatöltve is szeretni fogjátok. Mérhetetlen hálás vagyok ezért Nektek!!!!!!!!!!!!!!!! : )
Tehát a végeredmény, egy félig csíkos, féli vegyes, félig tetszetős, félig elnézős méregtelenítő fürdősó.

Egy szikra negatív érzelmet nem töltöttem bele vissza a balesetet szenvedett sókkal, hanem ép ellenkezőleg!
Az  összes mérgem messze szállt már tőlem addigra.
Bizonyítottan méregtelenítő hatású. Tapasztalatból mondom...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts