Sírjak, bosszús legyek, vagy...

3:04

... szomorú?
Itt állok egy kisebb  katasztrófa kellős közepén.








Iszonyatosan hülye helyen volt ez a tálca,amin  a decemberi vásárokra készített fürdősóimat tartottam. Napjában legalább egyszer le kellett vennem a dobozról,  arrébb kellett raknom ahhoz, hogy a dobozból kivegyek valamit. Ilyenkor mindig tudtam, sőt mondtam is magamnak, hogy be kell csomagolnom őket, és el kell innen raknom, mert így folyton kísértem a sorsot. 
DE NEM TUDOM HOVA RAKNI, mert kész, belaktam a cuccaimmal az összes szabad területet. 
A varrással járó holmik pont elfértek. (kisebb túlzással), de szép sorban bekúszott az életembe még egy csomó dolog. Fonalak (nem kevés), aztán a gyapjúk és a rokka, ami  nem a legkisebb modell, aztán a szappanok. Nem elég, hogy az alapanyag is sok helyet foglal, de a késztermékeket is szellős helyen, nem zsúfolva még minimum 4 hétig tárolnom kell. (Emiatt nem is tudok sokat készíteni). Aztán a kozmetikum készítés, ennek is az alapanyagai, a tégelyek, a flakonok...

A jövőhét végén két vásárba is megyek, gondoltam addig már kibírja.

Szépen elterveztem, hogy ma  mi mindent fogok csinálni, leültem az asztalomhoz, persze megint "abból" a dobozból kellett valami, (de ne is kérdezzétek, nem találtam jobb helyet ennek a tálcának),és mikor már vissza tettem volna a tálcát, egyszercsak, mintha egy láthatatlan kéz lesöpörte volna a poharakat, mind elborult. És nem elég, hogy borult, még esett is. Bele a földön lévő anyagos,illetve fonalas kosarakba. 
Kettő maradt csak állva. Van olyan pohár, ami el is törött. 
Nem tudom, hogy hogyan kezdjek neki a feltakarításának.
Rengeteg munka, energia és pénz...
Értékes sókból, illóolajokból készültek ezek a méregtelenítő fürdősók. 

Álltam csak lemerevedve, és tényleg nem tudtam, hogy sírjak-e vagy kiabáljak?
Hosszú percek után úgy döntöttem,hogy megírom ezt a bejegyzést, és azalatt hátha az a láthatatlan kéz össze is takarítja, sőt színek szerint szét is válogatja az összekeveredett sókat. (mert ez így összekeveredve már sajnos olyan formában, ahogy én szerettem volna, használhatatlan.)

Napok óta gondolkozom azon, hogy szert kellene tennem egy műhelyre. Ahol elférek, ahol a termékeim személyes átvétele is megoldható lenne, ami tulajdonképpen a "munkahely" funkcióját töltené be.

Vajon ez a dolog ma délelőtt azért történt velem, hogy még egy indok legyen emellett az ötletem mellett?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts