Úgy alakul...

0:43

...hogy csak horgolok és horgolok. Tegnap már odaültem a varrógép elé és ott horgoltam, mert ahogy elmegyek a gép előtt, szabályosan látom, hogy könnyes a szeme. Nem tehetem vele, hogy ilyen hűtlen módon elhagyom. Már ki is készítettem egy jó kis tavaszi varrnivalót.



DE előtte még egy kicsit "feltuningoltam az elsőszülött láncomat. (febr. 21.- óta sok év kihagyás után újra türkízbolond lettem)

Most nagyon tetszenek ezek a nagyobb üveggyöngyök, ilyeneket horgolok az új láncokra.


Ezt a láncot hamarosan kiakasztom a boltomban. (ezen fagolyó van, mert rusztikusabb a fonal)


A gyűrűt már korábban horgoltam, nem is akartam megmutatni, mert olyan kis egyszerű, (de nagyszerű), viszont Bodza ma felvetette a gyűrű problémakörét, ezért szeretném Neki és persze mindnyájatoknak megmutatni, hogy lehet kapni ilyen gyűrű alapot, és arra bármit rá lehet dolgozni. (a suliban a gyerekekkel, karácsonyi ajándéknak anyukának, FIMO rózsás gyűrűket készítettünk. Nagy sikere volt)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts