Ha egy ajtó bezárul...

6:30

kinyílik egy másik!

Hát ez történt az én életemben is. Úgy alakultak a dolgaim, hogy egy nagy lehetőséget kaptam, és az ilyenfajta blog írásához most sem időm, sem "hangulatom" nincs.

Mivel a "blogosdi" minden csínját-bínját (majdnem) kiismertem, ezért tegnap úgy döntöttem, hogy saját weboldal "híján" létrehozok egy újat, ami pusztán a munkáim megmutatására lesz alkalmas.

Ha szeretnétek néha látni, hogy éppen min dolgozom, ITT megtehetitek. A képtáramat is szorgosan frissítem majd.

Még az is lehet, hogy itt is találkozunk, de a közeljövőben biztos nem.

Ölellek Benneteket!!!!!!!!



Ui: természetesen a PIF-eseimről nem feledkezem meg! (és én is rendületlenül várom továbbra is az én ajándékaimat :-D )

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts