újra táblácskákról

22:49


Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen, sokatokat érdeklő dolgot sikerült megmutatnom.
Nagy érdeklődésre való tekintettel, akkor egy kicsit részletesebben a táblácskákról.

Az egész úgy kezdődött, hogy nagyon tetszenek ezek a Country painting oldalak. Nagyon szívesen készítenék hasonló dolgokat, de úgy érzem, túl sok beruházással járna. Festékek, ecsetek stb.

Gazdálkodjunk abból, amink van. Textil és némi festék + egy ecset.
Én nem tudom más hogyan csinálja, csak azt tudom leírni, hogy én hogyan fogtam neki.
Kiindulási alap, egy teáztatott textil. Jelen esetben Simon Úr (06-94-594-154) féle "legvékonyabb".
Utána megrajzoltam a feliratot és a mintákat ezzel a sima, rostirónnal.



A minták teljesen egyszerűek, szerintem hasonlókat bárki meg tud rajzolni, de ha mégis úgy gondoljátok, hogy ez probléma, kell venni egy karácsonyos színezőt, a textil alá rakva biztos, hogy remekül átmásolható.

A babáknál az arcot akril festékkel szokták megfesteni, így én is azzal festettem ki őket. Kipróbáltam sima vízfestékkel, azzal is lehet. Mosni ezt ígyse-úgyse szabad, mert a rostirón víz hatására szétfut. Festés közben is volt ahol szétfutott, de néha kifejezetten jót tett a képnek.
Ha valaki tudna jobb eszközt a minta megrajzolásához, azt szívesen venném, mert, ha mosható, akkor bármibe "bedolgozható" lenne.
Én nem is gondolkoztam rajta még túl sokat, mert a fa táblácskán úgysem nagyon lehetne mosni. Ez nem egy hosszú évszázadokra készült "műalkotás".
Colette, hidd el, ez még a textil képeslap ragasztásánál is egyszerűbb. Nagyon gyors és egyszerű technika. (évek óta textillel díszített képeslapokat ragasztunk a gyerekekkel a suliban)
Hunszil, a fa táblácska felajánlást nagyon köszönöm, de nekünk is van, csak elő kell keresni. Inkább Te is készíts belőle valami szépet és mutasd meg nekünk.

Kastan, köszönöm szépen:-))

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts