Jó étvágyat!

2:14





Van rendes házikós madáretetőnk is, amit a verebek nagyon szeretnek, de most mi a cinegéknek készítettünk eleséget.




Ilyet még nem csináltunk soha, egy gyerekeknek szóló könyvben láttuk. Kíváncsi vagyok mit kezdenek vele. Annyit ír a könyv, hogy arra nagyon figyeljünk, hogy nehogy sózott mogyorót vegyünk:-)





Ezek a hagyományos faggyús-magvas eleségek. Törtem bele diót, mogyorót és szórtam hozzá napraforgót. Marhafaggyúba kellett volna belekeverni. Nekem csak rackafaggyúm volt, sajnálom, hogy nem jutott korábban eszembe, hogy gumikesztyűt húzzak:-(. Amikor elkészült, beletettem egy kiwisdobozt záró hálóba. (ezt persze lehet kapni készen is, de így sokkal, de sokkal olcsóbb.)





Ez pedig a koszorú. Diókat kell felragasztani egy koszorú alapra. Ha kieszik belőle a madarak a diót (mint a nagyobb koszorún, ami tavalyi), ebbe is beletölthetjük az elkészített keveréket.


A kicsi süteményformás modell egy kedvenc könyvemből való( Gyerek és Kert), csak ott jóval nagyobb formában készítik. Én tulajdonképpen a maradékot akartam csak elhasználni.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts