Szülinapi utózönge

1:42

Arról, ahogy fújom a gyertyát már nem készül kép. 43.-ik alkalommal már nem annyira érdekes, bár egy fotósorozatot ugyanabból a szemszögből megért volna. :)

DE az ajándékaimmal dicsekednék egy kicsit.
Mind egytől - egyig kézimunka.

Anyu elkészítette nekem agyagból ennek a barna mackónak, amit korábban kaptam, a fehér testvérét.


Az Ember készített nekem egy "új" polcot, (erről majd írok bővebben is a PRivát PRovence oldalunkon).


Pannikámtól ezt a szép hímzéses képet kaptam, akit az adventi lakásvásáron teljesen lenyűgöztek Zelnice kézimunkái, és ezt a képet is ez a hatás szülte. :)


Zsófika megvarrta nekem a téli szarvas mintájára az idei első húsvéti nyulamat. :)


Katicám New York-i sajttortát sütött nekem, ami most még jobban sikerült, mint eddig bármikor, úgyhogy egy pillanat alatt elfogyott. (Sajnos nem fényképeztük le addig míg egyben volt :( )

És volt még egy abszolút meglepetést!
Lakbear egy különleges képet küldött nekem:



És köszönöm Nektek is azt a rengeteg rámgondolást! <3



Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts