Elfekvő saját festésű fonalaim

5:23



Rakosgatom ezeket a számomra oly gyönyörű fonalakat vásárról-vásárra.
De szerintem már a Meskán is voltak fent, és itt is hirdettem őket.

Imádatos textúrájú, gyimesi racka gyapjából font fonalak, amiknek én adtam egyedi színeket.

A napokban találtam egy nagyon haladós, és mutatós horgolásról egy videót, amihez kifejezetten vastag fonal szükséges.


Vettem egy nagy levegő, vakon belenyúltam a kosárba, és kivettem egy motring fonalat.
Felgombolyítottam, és el is kezdtem meghorgolni a mintát.




 Nagyon élvezem mert haladós, és mutatós.

Párna lesz belőle.


Megmutatom, hogy milyen színű fonalaim vannak még, amiket ha továbbra sem találnak új gazdára, fel fogok dolgozni. :)

Tehát az eladó fonalaim:
ringló I.
227 g - 2300 Ft
 ringló II.
230 g - 2300 Ft
 zöldalma:
187 g - 1900 Ft
 szilva:
222 g - 2200 Ft
 moha:
160 g - 1600 Ft
 rozsda:
180 g - 1800 Ft

Vásárolni a katbo25@gmail.com email címen tudtok.


Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts