Fagyifonal

1:25

Rusztikus pamutfonalat festettem meg tavaszi színekben.







Szerintem tökéletes dekorációs tárgyak, mint pl. húsvéti tojások, valamint horgolt ékszerek készítéséhez.



Mindkettőre találsz nálam ötletet.
Húsvéti tojásról ITT írtam, csak sajnos azóta meghivatkozott oldal törölte magát, de találtam egy másikat, ahol hasonlót készítenek, azzal a különbséggel, hogy mi tömőanyaggal tömtük ki, nem hungarocell tojással. (amint lesz időm, megcsinálom a leírását én is, hogy nálam is meglegyen).






Nyakláncok: ITT, ITT, ITT és ITT.

1 gombolyag 50 g.
1 szett három gombócból áll, ára: 1200 Ft/szett.


1. szett
2. szett
3. szett
szintén a 3. szett
Jelenleg minden gombócból 1-1 db van, érdemes sietni a vásárlással. :)

Megvásárolni emailben: katbo25@gmail.com


Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts