Végre sikerült!

7:51

Ahol sok a gyerek, ott mindig közbejöhet valami.
Betegségek miatt január óta háromszor kellett lemondanunk egy nagyon klassznak ígérkező programot.
A héten pedig én lettem beteg, úgyhogy a most szombati időpont is hirtelen bizonytalannak látszott.
De túljutva a krízisen, végre sikerült eljutnunk Vmorsyhoz!


Tudom már egy ideje, hogy nekem ez okoz örömet!
Mindig valami számomra új technikát tanulni, új emberekkel megismerkedni.

A decoupage-ról eddig annyit tudtam, hogy kell hozzá egy speciális ragasztó, meg szalvéta.
Egyszer-kétszer készítettem is valami apróságot, de aztán tovább nem jutottam vele, mert megmondom őszintén, olyan "semmilyen" technikának tartottam.

De amikor megláttam, hogy Orsi miket is készít ezzel a technikával, azóta vágyom rá, hogy egy vérprofi kezéből láthassam, hogy miket is lehet kihozni ezzel a módszerrel. (mert tanulni csak profitól érdemes :) ).


Húgomat sem kellett sokat fűtenem, ennek köszönhetően tegnap részt vettünk életünk első közös kézműves foglalkozásán. :)





Festettünk, koptattunk, ragasztottunk, csiszoltunk, öregbítettünk, közben sokat szárítottunk, és nagyon sokat nevettünk!

Természetesen cupcake mintás dobozt készültem készíteni, ami nagyon jól mutat majd a szappandesszertjeimhez, de a rengeteg minta között teljesen elvesztem. 

Végül győzött a "józan eszem".
Funkciót kell adni a dísztárgynak szánt dolgoknak is, ezért mikor megláttam ezt a teás mintát, változtattam az eredeti koncepción.




Teás dobozunk az nincs. (legalábbis eddig nem volt :) )





 Vica maradt a sütisnél, én pedig ezt a teás dobozt készítettem.






Mindketten nagyon megvoltunk magunkkal elégedve!
És természetesen az egész tanfolyammal is. :)
Orsi profi módon érti ennek a technikának minden csínját - bínját.
Köszönjük szépen!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts