Pulcsi projekt

0:21

A pulóverek újrahasznosításának nagy divatja van.
Blogos barátném, Zelnice  az első, aki nagy puloverújrahasznosítóként  nálam el van könyvelve. :)(Úgy látom, hogy nem címkézte külön ezeket a munkáit, de az újrahasznosítás címke alatt meg lehet őket találni.)
Aztán a napokban beleakadtam a neten egy nagyon helyes ötletbe. Kötött pulcsiból karácsonyi hangulatú szíveket varrt valaki, amit azóta sem találok, pedig tegnap majdnem egy órát rászántam az életemből, hogy be tudjam ide linkelni. Viszont menetközben Évi is varrt kötött szíveket, illetve rátaláltam sandiland kötött pulóvereinek újragondolásából született munkáira.

Akkor mostmár rátérek az enyémre.
Tavaly egy nemhordott pulóverből párnát varrtam, de olyan semmilyent.



Tegnap este felszabdaltam a párnát, és én is megvarrtam azokat az ominózus szíveket.







Ha valaki esetleg megtalálná azokat a pulcsiszíveket, amiket én keresek, kérem szóljon.
Úgy emlékszem, hogy csavartmintás pulóverből volt varrva, és mintha kockás szalaggal lett volna díszítve.
Köszönöm

Meglett a keresett szív!


Andy kuckójában készült.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts