Fonaldísz

6:10


Még 2011-ben vettem két gyönyörű fonalat BarkaGabinál.
Erről írok is egy akkori bejegyzésemben.


Akkor meg is horgoltam pár darab hópihét / csillagot, de azóta se többet.

Viszont minden télen megfogdosom ezt a két gombolyag fonalat, mert számomra annyira karácsonyi hangulata van a puhasága miatt.

Tegnap este aztán gondoltam egyet, és én is elkészítettem a magam fonalgombolyag díszeit.

Nem kell hozzá más, mint az oly sokféleképpen felhasználható
-hungarocell golyó,
-valamilyen puha, szöszös fonal
-ragasztó, gyöngyök


Én a biztonság kedvéért lekentem a hungarocell golyókat ragasztóval, hogy az idő múlásával se nagyon amortizálódjanak. (Ahogy tekertem fel a fonalat, úgy kentem a golyót is).
Mikor úgy gondoltam, hogy elég lesz a fonal, akkor a végét egy csepp ragasztóval még lerögzítettem.
















Hosszú tűvel áthúztam a golyón egy akasztónak való fonalat, amire rákerültek a gyöngyök is.
(Tudjátok, felül be, aztán az alján megfordul - ezzel is rözítem egy kicsit a fonalakat, aztán felül ki. A két szálon áthúzom a nagyobb gyöngyöt, a kisebbel lerögzítem az egészet úgy, hogy csak az egyik szálat fűzöm át a gyöngyön, a másikkal pedig lekötöm. (Hú remélem értehető).
Sokkal könnyebb elkészíteni, mint leírni. :)





Ennyi az egész :)




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts