Idei első kertes

1:54

Tavaly ősszel azt mondtam, hogy én ezt nem csinálom tovább.
Egész heti városi - dolgozós hét után még hétvégén is csak a munka. Péntek este be az autóba, két nap alatt behozni az egész hetes lemaradásokat, aztán vasárnap későn este hazaautózni.
Nem jó ez senkinek.

Az idén nem csinálunk veteményt!

Aztán tessék...
Kiolvadt a föld és én megéreztem ennek a földnek az illatát.
És tudtam, hogy elvesztem...

Hát lett vetemény, de arra oda fogok figyelni, hogy ne hagyjam magam belehalni.
Kicsit jobban magára hagyom majd a növényeimet. Szedjék össze magukat és ne arra várjanak, hogy majd én kimentem őket a gaztengerből.

Remélem ezt a "lazább" hozzáállást sikerül betartanom.


 Az előkészített vetemény:

Ilyenkor, mikor még csak elő van készítve a föld, olyan mint egy  vég anyag.
Még bármi lehet belőle.
Hogy legyenek az ágyások, hova mi kerüljön, figyelve a vetésforgóra...
Nagyon izgalmas ez a tervezési fázis, minden ilyenkor dől el!

Padon ücsörgök. Kezemben a magok, (a másikban egy pohár bor), és nézem a földet.
Aztán ahogy nézem, egyszercsak elkezdem látni a nyári veteményt, hogy az idén mi - hol fog majd nőni, és már kész is a terv.

Így tervezek én, ezért nem tudom már a tél folyamán, szépen papírra vetni a vetemény tervét. (Akkor lenne persze ennek a "kerti munkának" az ideje, de hát nekem az úgy nem megy.)


A második nap végére csak az utacskák és a botocskák jelzik, hogy itt valami történt.




A két "kép" között nagyon sok minden történt...
(Sok munka! Sok szerelmetes / fárasztó munka)




És még a traktorunkat is vezettem.
Nem is akármilyen feladatot kaptam a végére. Miután előredöcögtem a kert végéből, 90 fokban hátrafelé tolassak be vele egy nagyon szűk helyre. (merthogy ott lakik ez a traktor).
Az esélytelen nyugalmával álltam a feladathoz.
Felelősség nincs rajtam, nem én találtam ki ezt az őrültséget, de sikerült. Nem mentem neki semminek! : )




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts