Az első szövésem

2:31

Ma gyapjús nap van! : )

Sajnos nem lehetek ott az első


 , ezért ma én is gyapjús bejegyzést írok.



Az úgy kezdődött, hogy valamikor az elmúlt hetekben átmentem Zsuhoz kicsit beszélgetni, és megtapogattam a csodás szövött holmijait.
Tavaly segített nekem összerakni egy darabjaiban lévő kisebb szövőkeretet, amit használtam kaptam, és elég hiányos sajnos. (erre a fajtára hasonlít)

Nem is készítettem el azóta se hozzá a hiányzó alkatrészeket, de már Zsunál tudtam, hogyha hazamegyek rögvest előveszem a kicsit egyszerűbb kivitelezésű, de működőképes nagy szövőkeretemet.

Előkotortam a fonalas doboz aljáról ezt a két motring fonalat, és csak úgy, minden terv nélkül elkezdtem szőni.


Már évek óta volt a kereten egy elkezdett gyakorló darab. Még talán Panni szőtte. Nem azt folytattam, hanem egy nagyobb rész kihagyása után egy újat kezdtem. Nagyon nagy munka felfér erre a keretre is.






 Egy keskeny, hosszú szőnyeg lett belőle:









You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts