Luca napi vásárra / 3

6:03

Az utolsó bejegyzésem a Luca napi vásárra készülés sorozatból.

Ezeket a tobozmanócskákat kicsi elsősökkel (Katicáékkal) készítettük, ezért egy csöppet jobban előkészültem.
Még otthon a  fejecskéket a testhez ragasztottam, illetve megvarrtam a manósapkákat is.



Ők kiválasztották, hogy milyen sál, milyen sapka, illetve milyen bolyt kerüljön a manócskára, és a pofikat is megrajzolták.
Mindegyik külön egyéniség lett.



(A fejecskéről szeretnék még néhány szót ejteni. Lassan már fogyóban van az a nagy zsák hungarocell golyócska ami gyerekkorom egyik játékának (Popeye - pipa) volt alkatrésze. Ezt a játékot az édesapám gyártotta sok - sok évvel ezelőtt.

Popeye - pipája kollekció
fotó: internet
ITT írnak a játékról bővebben is. A miénk a piros - sárga. : )

 Ez nem a hobbiboltokban, kapható "szép" golyó. Ami elrontja a küllemét, az a beömlőnyílás,  ami miatt a golyón van két kis púp egymással szemben. Ezt használtam én most ki orrnak. A szembelévő pedig nem látszik a sipkától.
Így lett a hátrányból előny. : )

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts