Lakásvásár KH. módra

4:23

Tényleg csak néhány szó, mert úgysem tudom (saját hiányosságaim egyike) úgy átadni Nektek ennek a szombati napnak a hangulatát. (Vagyis ahogyan én megéltem.)

Ez a kép fogadta az érkezőket:



Az ajtóban csókos lufik vigyora köszöntött mindenkit!



Most még csak az árusok vannak jelen, szorgosan rendezgette mindenki az asztalát. (én is : ) )



Aztán pár perccel később már nem csak az árusok voltak jelen:



és továbbra sem: (szinte egész nap teltház volt : ) )



A karitatív sarokban folyamatos volt a böködés, készültek a jótékonysági takarók:



A konyha kávé-, illetve teaházként működött. Jó volt kicsit lerogyni:



A gyerekszoba, mint játszóház:



fotók: Kreatív Homokozó

A nap elején azt gondoltam, hogy talán sok lesz ez a közel 10 óra (kipakolástól az elpakolásig), de nem így lett.
Gyönyörű nap volt!!!!
Aki ott volt, az tudja, aki pedig most nem tudott eljönni, az se keseredjen el, mert biztos forrásból tudom : ), hogy lesz folytatás!!!

Köszönöm a lehetőséget, hogy megismerkedhettem az "ismeretlen ismerősökkel", találkozhattam a rég nem látott blogos társaimmal, megismerhettem azokat, akiket eddig nem ismertem. : )
Köszönöm a szervezőknek is és a résztvevőknek is az egész napot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts