Luca napi vásárra / 2

1:04

Több internetes oldalon is láttam már ezt a nagyon ötletes, és aránylag könnyen elkészíthető karperecet.
Tulajdonképpen fa spatulán kívül már csak különböző díszítőkre van szükség.

A fa spatulákat egy napra beáztatjuk:


Miután jól megpuhult, óvatosan meghajtjuk, és beleszorítjuk egy pohárba. Én egy másik pohárral még kicsit bele is feszítettem, hogy szépen felvegye  a külső ívet.
Így megszárítjuk. (én a kályha tetejére tettem):


Aztán a végleges szárításhoz már elég egy gumival fixálni:


Színes fonallal, (talán valamiféle makraméfonal?) díszítették a gyerekek, merthogy Zsófiék osztályába járó lányokkal készítettük ezeket a karpereceket a múltheti  Luca napi vásárra.





Ilyen szépek lettek:


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts